- Domov
- FAQ
FAQ
Dodanie tovaru zabezpečuje spoločnosť GLS, General Logistics System Slovakia, s.r.o. GLS zabezpečuje spoľahlivé kuriérske služby vysokej kvality a svojim portfóliom služieb ponúka vysoký komfort doručovania balíkov pre tisice zákazníkov denne po celom Slovensku.
Lehota dodania predstavuje 10 pracovných dní a začína plynúť v závislosti od Kupujúcim zvolenej platobnej možnosti nasledovne:
- pri platbe platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky,
- pri platbe prevodom prostredníctvom platobnej brány v systéme go-pay momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky.
Lehota dodania sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu zmluvnému prepravcovi najneskôr v posledný deň danej lehoty.
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány, alebo
- bezhotovostne prevodom na bankový účet Predávajúceho prostredníctvom platobnej brány go-pay podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány go-pay.
Záväzok Kupujúceho zaplatiť cenu tovaru a cenu nákladov na balenie a dodanie tovaru v zmysle objednávky je splnený momentom pripísania platby vo výške kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho.
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok Predávajúceho. Kupujúci bol riadne oboznámený s Reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv, v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy tak, že Predávajúci umiestnil tieto VOP, ktorých súčasťou je Reklamačný poriadok, na príslušnej podstránke Lejdyeshopu s názvom Všeobecné obchodné podmienky.